Byen vår, om 50 år!

1

Det ser allerede helt fantastisk ut det dere har laget, og tenk så mange spennende tanker dere har tenkt om byen vår i fremtiden! Vi gleder oss til fortsettelsen, og skal avslutte prosjektet med stor jubel når vi er tilbake på skolen.

Nå er det en veldig rar situasjon i landet. Ingen er på skolen, alle er hjemme, vi kan ikke hilse på hverandre, ikke gå på besøke, og ikke leke med de vi pleier å leke med. Samtidig smelter snøen, og det begynner å bli vår. Da er det ekstra vanskelig å sitte inne, og ikke være så aktive som vi pleier. Jeg hører fra lærerne våre at dere har vært flinke til å gjøre skolearbeid denne uka. Det er ikke like lett som å være på skolen, og se læreren sin i hver time. Derfor er det ekstra imponerende at dere får det til! Foreldrene deres sier det samme, og er stolte av hvordan dere tilpasser dere denne situasjonen. Dere skal vite at vi savner dere alle sammen! Vi gleder oss til å være sammen med dere igjen, og håper det ikke blir alt for lenge til. I mellomtiden må dere fortsette å være de flinke elevene dere er, og være i kontakt med lærerne deres så mye dere kan. Ha en strålende fin fredag! En kjempestor digital klem fra rektor Sverre!